YÜREĞİM NEDEN SENİ ARTIK ÜZEYİM.

07.10.2014 13:11

Ne ben böyle bir aşka hazırım

Ne aşk bana böyle bir adım daha yakın

Sahteler e değil gerçeklerle yüz yüzeyim

Söz verdim ey yüreğim neden seni artık üzeyim.

 

Kaç vurgun yedi bu yürek ve kaç kez yıkıldı

Her karanlıkta yüreğimi gecenin ayazı sarıp sarmaladı

Ve ben her yangınımdan sonra küllerimi savurmak istedim

Tatlı bir gecenin loşluğunda yel değirmenlerine karşı essiz rüzgârlara doğru

 

Ben mahkûmken aşka ayrılıklarımı bir bir saydım.

Kaybedecek hiçbir şeyim kalmadığını bile bile bir ümit uğruna

Kelimelerimin artık hüzün veren anlamsız cümlelerine rağmen

Kara bahtımın bir simgesi olarak adres gösterdiği meçhullüğüm

Bilir misin cehennem ateşimde yürümenin ne olduğunu

 

Yitik bakışlarıma çığlıklarım beliriverir bir anda

Ve feryadım çığlıklarımı bastır da işte o an

Karanlıklarım en kuytu köşelerime yerleşirken

Rengi soluk olur yaşamımın

Sabırsızca sabahlayan akşamlarımda sissi bir karanlık çöker içime ya

İşte o an anlarım bir kez daha

Söz verdim ey yüreğim neden seni artık üzeyim.

                                              

 

                                                                           Tolga        TURAN

Geri

© 2014 Tüm Hakları Saklıdır.

Ücretsiz web sitesi oluşturun!Webnode