Yakamozda Aşkını Arayan Martı - 30 Mayıs 2014

31.05.2014 15:50

Yakamozda Aşkını Arayan Martı

 

Şehrin tüm zorluklarından kurtulmanın bir yolu olmalıydı. İçim sıkılmakla kalmıyor içim içimle adeta savaş edip son rövanşlarını oynuyordu.

Uykusuz geçen zamana dur demeliydim. Gökyüzünün yüzyıllarıdır parıldayan kandilleri yanarken benim içimin kandilleri çoktan sönmüştü. Kaybolmuş muydum bu hayatta yoksa kaybolmaya hüküm mü yemiştim garip hayatımda. Yok, artık gitmeliydim hem beni bağlayacak bir şey de yoktu sevmem âşık olmam gerekli idi. Aşk yoktu hem derler ya aşk yalnızlığı kabullenmektir. Aşkı kim kendinden ayırabilmiş ki çözüme ulaşsın.

Devamını Okuyun: haberkibris.com/yakamoz-da-askini-arayan-marti-2014-05-30.html

 

Geri

© 2014 Tüm Hakları Saklıdır.

Ücretsiz web sitesi oluşturun!Webnode