Büyüyormuyum neyim...

08.07.2014 14:52

Bir tohum idim kocaman bir devin çantasında oradan oraya diyar diyar gezmekte olan. O kadar zaman bekledim ki sıkılmadan sabırla ne zaman nerede ekileceğimi bilemediğim çorak topraklarda bir derviş misali dolaştım durdum. Masal bu ya bir az da kaderin cilvesi mi desem o devin çantasında ki küçük tohum yani ben düşüverdim bir den hiç bilmediğim çorak ve kıraç topraklara. Toprak ana birden sahiplendi beni ama bir şeyler eksikti toprakla bütünleşmem için imdadıma gökyüzünden o kadar berrak o kadar saf bir rahmet yağmurları indi ki aniden tertemiz saf ve hiçbir çıkarı olmadan. Toprak ananın kollarına sunu verdi beni. Yine bir şeyler eksik ti ama ne idi birden kara bulutların ardından bir güneş kümesi beliriverdi yardımıma koşan yağmur gibi. 

İşte böyle başladı benim hikâyem şimdi büyümekteyim yağmurum toprağım ve güneşimle birlikte. Amacım çorak topraklarda kalmak idi fakat şimdi tüm dünyaya kollarım uzanmakta

Bu büyümede katkısı olan yağmura suya toprağa güneşe ve tabii ki sevgileri katan siz okuyucularımıza sonsuz sevgiler.

Bakarsınız günün birinde sizinde topraklarınızda açmak fırsatı bulmak temennisi ile...

Geri

© 2014 Tüm Hakları Saklıdır.

Ücretsiz web sitesi oluşturun!Webnode