DÖNÜŞÜ YALANDAN İBARET KONUŞULMASI İMKANSIZ

27.04.2015 20:05

Her akşam hayal kırıklığına uğramaktayım.Mevsimler umutlarını kaybetmiş gökyüzünü alabildiğine hüzün sarmış.Mehtap ayın doğuşunu parçalarken birde bakmışım zaman akıp gitmiş.Yine bir başınayım geldiğim gibi dünyaya tek bir çare.Hayatta ben birbirini tanımayan sebebini soramadığım iki yabancı.Ve her karanlık gecenin ayazında yalnıza büründüm durdum ve yine bir başıma.Kelimelerim hüzünlü belki sana göre cümlelerim anlamsız hani derdin ya hep dönüşü yalandan ibaret konuşulması imkansız.

Tek kalmaya alışamadım belki  yok isyan etmiyorum asla aside olmadım açıkçası ben her şeye alıştım.Acıya ,hasrete belki de ne alakası var ise ayrılıklara bile inan alıştım.Ayrılıklar deyince hatayım da ki duvarlarımda bulunan çatlaklardan içeri giriverdi gururlarımı tüketen ah o ayrılıklar.Alışmadım anlaşılan alıştım deyip ta kimi kandırmaktasın ey gönül.Yaşıyorum yaşabileceğim yere  zaman kadar.Bir mutsuzluğun yolunda.Derdim resmen çöreklenmiş durur işte şuramda sağ yanım sol yanım  Fark etmez.Düğüm olur topak olur göğüs kafesimin üzerinde bir yerde adresi belli değil ya işte dedim ya işte şuramda.

Eylül rüzgarı ile savrulsa da mevsim hazan mevsimi olsa da hayallerim uhdemde saklı kaldı hep anlamsız ve heyecansız.belki de hani hep söylerim ya  bir ömrü taşıyamayacak kadar kanadı kırık bir kuş misali..

 

Ey felek bir kez olsun gel ipte sordun mu ? kaç gece ağladın yada ağlattım diye.Hani beni kahpece çekip gittiğin yok mu işte o gün.Gölgem adeta duvarlara yürümüştü.Gözlerim ölümün pusularına düşerken  hiç yüreğin yanmadı mı? sızlamadı mı bam telin?

o ölümün soğuk sesine rağmen ben sana inat yine seni yüreğime gömüp son kalan nefesime kadar seni senle hayalinle bekledim..

 

                                                                                     TOLGA TURAN

Geri

© 2014 Tüm Hakları Saklıdır.

Ücretsiz web sitesi oluşturun!Webnode