BEDENİM GİBİ YAŞAMIMDA TERLİ

23.03.2015 21:21

Hiç dikkat ettin mi?

Son zamanlarda bir senden bir benden eksilip  giden bir şeyler var.Deli rüzgar çökse de gözlerimin tam ortasına ,içim öyle bir sevinçle dolardı ki; yıkık bir kente doğan uçurumun ısrarlı gecelerimde büyüyen çürük Aydınlığa rağmen şen kahkahaları hatırladım

Seni taze bir şafak vakti içime deli gibi çekmek solumak istiyorum.Hayallerim donmuş  yüzüm uçurumlar gibi ayrı ayrı olsa bile.Ya o hüzün kasırga misali idi.Boş verdim geceleri  içime akan zehirleri  bir kenara koydum.Bedenim gibi yaşamımda terli idi.İçimde büyüyen çığlık sanki yankı yaparak uçardı tıpkı bir güvercin gibi.Öyle bir ses ki bu sadece denin sesini uyandırırdı gece karası uykularımdan.

Aşk yüreklere ve derinlere kadar gider vücudum hiç tanımadığım bir ağrıya merhaba der gibi olmadık zamanlarda hiç bilmediğim acılarla buluşur içim...

                              

                                                                                                                             tolga TURAN

 

Geri

© 2014 Tüm Hakları Saklıdır.

Ücretsiz web sitesi oluşturun!Webnode